Kirjotelmia ja ajatuksia harrastuksista, elämästä.

Hyödyllistä vai täyttä puuta heinää - päätä sinä. Minä tyttö vain kirjoittelen!

keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

Kirjottaisin jos olis mistä kirjottaa!

Hupsista,
Meni helmikuu ja melkein maaliskuukin ja blogi on ollut aivan oman onnensa nojassa. Mut hei - sillä aikaa on tullut kevät ja auringonpaiste :)

Jotta asiaan saadaan taas jotain tolkkua kerrottakoon että yritän tässä aktivoitua asian tiimoilta taas. Mutta on tähän "radiohiljaisuuteen" on kyllä ollut jotenkin syynsäkin, nimittäin juttujen puute :) Musta se tuntuu jotenkin uskomattomalta, kun muuten tota juttua tuntuu tulevan tuosta leipäluukusta ihan kiitettävästi.

Juurikin viime viikolla tuli ulos jälleen yksi koirayhdistyslehti nimittäin Canidaen jäsenlehti. Siinä oli sitten meikäläisen kirjotelma laumasta, lauman rakenteesta ja symbioosista. Nyt on pakko kyllä nostaa hieman omaa häntää ja sanoa, että aika kiva kirjoitus tuli siitä kyllä.
Tällaisista kirjottamisista on näemmä tulossa mulle enemmänkin "tapa" sillä Espoon pelastuskoirien jäsenlehteen Pelastushaukku, olen nyt kirjoitellut juttuja. Itse asiassa jossain vaiheessa oli juttua että päätoimittajaa haettais ja olisinkin ollut moisesta kiinnostunut. No kyseessä taisi olla hienoinen väärinkäsitys ja hupsista kävi niin että nyt olen löytänyt itseni ko yhdistyksen toimituksen "työryhmästä". Että silleen...

Mitä Pelastushaukkuun tulee, niin mulla on piiiitkä lista juttuaiheita, joita mietin että lehteen voisi kirjoitella. Ehkäpä niitä aiheita mulla on tullut mieleen kun olen niin pihalla monesta asiasta, että halu on saada selvyyttä :)
Uskon kuitenkin, että työryhmän muilla jäsenillä on myös lista juttuaiheita takataskussaan, niinpä mielelläni kuulisin myös muiden ajatuksia lehden kehittämisestä ja jutuista. Niin ja päätoimittajalla lienee myös näkemyksensä siitä millaisia juttuja ko lehteen tulisi kirjoitella.

No summa summarum on jutun aiheet nyt vähissä kun on aivot joutunu työstämään ihan liikaa tekstiä viimeaikoina ja varmaan tulevaisuudessakin. Eikä omassa elämässäkään ole tapahtunut mitään jännää :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti